Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Nyertesek
Az alábbi tárgyakat és varázslatot találtuk megfelelőnek ahhoz, hogy bekerüljenek a játékba. A nevek és bekerülési helyek még változhatnak.
Szabó István:
Díja egy tervezői ötödrend.
Az utolsó szó:
V paranccsal használható varázslat, ami elmondásakor – a szörnyfészkek kivételével – eltűntet minden szörnyet arról a mezőről, amin a karakter áll. A Negatív síkra fog bekerülni.
Horváth Gábor:
Díja egy tervezői negyedrend.
Raia esszenciája:
Csak jó jelleműek tudják elkészíteni Raia oltáránál. Permanens, szintfüggő plusz sebzést (várhatóan szint/20-at) ad gonoszok ellen. Olimpián, vagy kalandozók ellen nem fog működni. A negatív síkon esik majd az egyik hozzávalója.
Mestertolvaj kristály:
Sikeres lopáskor TP-t kap a tolvaj. A TP várhatóan olyan nagyságrendű lesz, mint ami egy átlag DVK-s szörny megöléséért járna azon a szinten. Pl. a szintlépéshez szükséges TP 0,05-0,08%-a. Várhatóan a Víz síkos, ismételhető labirintusba kerül.
Rózsás Ádám:
Díja egy tervezői negyedrend.
Éjpegazus nyereg:
+8 támadás és védekezés, a díjnyertes nyereghez hasonlóan fejleszti a szörnyidomítást, és csökkenti a lépés költségét 2 TVP-vel.
Dzsinn-tonik:
Ennek a neve biztosan változni fog, bár poénos, de nem illik a Negatív síkhoz, ahová be fog kerülni. Egy fordulóra ad ütésenként -10 sebződést és +6 sebzést. Nem adódik össze a raaba-főzettel és a kreommat varázsitallal.
Telhetetlen tegez:
A kinemfogyó tegezhez hasonlóan termel minden kör elején valamit. Ha a karakter dobófegyvere a magasabb, akkor 20+3D4 felhőnyilat, árnyékvesszőt, vagy nerub dobónyilat. Ha a karakter lőfegyvere a magasabb, akkor ezek lövő párját. (A pontos működése még csak terv, változhat majd.) A Negatív létsíkra fog bekerülni.
Éjcsillag vért:
Intarzit páncélból vagy intarzit palástból lehet majd gyártani egy olyan tárggyal, ami a Negatív síkon ritka kincs lesz. A felhasznált páncélnak nőnek a bónuszai, és megkapja a vámpírt vért immunitását, azaz a karakter immúnis lesz a vámpirizációra, nekromanta csókjára, nekromanta ölelésre, élet-halál érintése és az esszencia uralmára.
Köszönjük az ötleteket! Várjuk a leírt tárgyakról a véleményeket.
Dani Zoltán és Tihor Miklós
(Eddig 5119x nézték meg.)
Létrehozás:
2020. február 14.
Utolsó frissítés:
2020. február 14.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése