Kalandozók Versenye

Játéktechnikai információk

Az új „történelmi esemény” a TF-en igazából nem egy esemény lesz, hanem egy – összesen 7 aleseményből álló – eseménysorozat. A tervek szerint minden alesemény 2 hónapig lesz érvényben. Az alesemények közös jellemzői:
  • Minden aleseményben egy parancs/tevékenység során szörnyek generálódnak. A generált szörnyek mindig a karakter maximális X koordinátájának megfelelő szörnyek lesznek, függetlenül attól, hogy hol generálódnak. Ez alól kivétel a másznivalókba, csatamezőkre, halálkúpokba és úszó helyekre generált plusz szörnyek, ahol mindig az adott hely szörnyei generálódnak pluszban.
  • Minden aleseményben külön számoljuk a megölt szörnyeket. Egy aleseményben egy ciklus alatt max. 600 szörny ölhető meg.
  • Minden aleseményben megölt 2. szörny után 1%-kal erősödnek az alesemény szörnyei. A max. erősödés így 300%. Ha a szörny más módon is erősödne (pl. DVK vagy a Résföld erősítése), akkor a kettő közül a nagyobbat veszi figyelembe a program.
  • Az erősödés visszább állítható az ERO (szörnyerősség paranccsal) paranccsal, de nagyobbra nem állítható.
  • Minden karakter jutalmat kap, amikor egy aleseményben eléri a 80.000 pontot, és akkor is, amikor egy aleseményben megöli a 600. szörnyet. A jutalom egy-egy rúna lesz, minden aleseményben ugyanaz, de ha valaki mind a 7 aleseményben megszerzi, akkor a relikviagyűjtőnél átválthatja egy nagyobb jutalomra.
  • A teljes esemény a legvégén medálok formájában is jutalmazva lesz, területenként számolva. Mindenki abba a területbe számít, ahol az esemény végén tartózkodik a max. koordinátája (kelet-SF-220+ vonalon pedig a szintje) alapján.
  • Az első alesemény
    1. Yaurri mászóverseny:
    A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből.
    A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
    Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen.
    A mászóverseny április 21-én, szerdán indul.
    A második alesemény
    2. Yaurri bányászverseny:
    Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegô síkjának levegô mezôit.
    Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni.
    H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül.
    A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program.
    Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható.
    A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is.
    600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már.
    A harmadik alesemény
    3. Yaurri kézművesverseny:
    Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
    Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
    Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
    A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
    Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
    600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.
    A negyedik alesemény
    4. Yaurri felderítő verseny:
    A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből.
    Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamezô végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet.
    A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.
    A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
    Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál.
    Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van.
    600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.
    Az ötödik alesemény
    5. Termikrajzás:
    Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon.
    Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levô termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezôre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek.
    A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP.
    A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba.
    Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál.
    A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthetô az ERO paranccsal.
    600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet.
    A hatodik alesemény
    6. Yaurri titkosítás verseny
    A phua kúpokba (normál, nagyobb és óriás) a program +3 szörnyet generál a karakter max. koordinátájának megfelelő területről.
    A halálkúpokban +1 szörnyet generál a program ugyanígy.
    Ezeken a helyeken a megölt szörnyeket (massza, Rabu thin főbiztos, fürkészek) beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az eseményszörnyek erősödésének megfelelően.
    Minden phua- és halálkúpban jövő „normál” szörny 50%-kal több TP-t ér.
    A síkokon is megjelentek az óriás phua-kúpok. Itt a masszákat új algoritmussal generáljuk, ami kb. az adott síkon található szörnyekkel egyező erősségű masszát generál, de a masszát a bemenő karakter szintje határozza meg, azaz egy Pozitív síkos karakter a Föld síkon erősebb masszákat fog kapni, mint egy Föld síkos karakter.
    A síkokon az óriás phua-kúpokban a síknak megfelelő kincseket lehet találni.
    600 megölt szörny után nem jönnek plusz szörnyek a kúpokban, és nem jár a +50% TP sem.
    Az esemény alatt lehetőség lesz fix 30 TVP-ért és feltételes parancsból phua-kúpba menni.
    A hetedik alesemény
    7. Yaurri testépítő verseny
    - Ghalla és a Sötét Föld városaiba egy új tereptárgy került: edzőcentrum. Nem minden városban van, de területenként azért több is található.
    - Az isteni síkokon Raia hozott létre párat a sík istenének engedélyével. Ezek pontos helyei nem ismertek, de némi segítség a megtalálásukhoz:
    A Víz síkján a tritonok segítenek Raiának.
    A Föld síkján vízlelőhelyek biztosítják az edzőcentrumok frissítőjét.
    A Levegő síkján üres sziklákra építették őket.
    A Tűz síkján a tűzváltók segítenek Raiának.
    Az Élet földjén a lombos ősfák borítanak rájuk árnyékot.
    A Negatív létsíkon a pusztaság romos város mezői bizonyultak megfelelő helynek.
    A Pozitív létsíkon az energiatornyok vetnek rájuk árnyékot.
    A Káosz síkján a káoszkristályok biztosítják a centrumoknak az energiát.

    - Ha olyan mezőn TF-el a karakter, ahol van edzőcentrum, akkor +20% a TF-elés hatékonyságára, ami mindennel összeadódik.
    - Ilyenkor TF-elés közben szörnyek támadnak a karakterre. Minden, a TF-elésre költött 4 TVP után egy szörny. Ha nem győz le egy szörnyet a karakter, akkor annál a TF parancsnál már nem jön több szörny. De a következő parancsnál újra elölről kezdődnek a szörnyek.
    - Fordulónként max. 200 TVP-t lehet edzőteremben TF-elni.
    - A legyőzött szörnyeknél kincseket és egyedi kincset lehet találni, de ez nem függ attól, hogy a karakter legyőzi-e az összes szörnyet egy TF parancsban.
    - Az edzőteremben történt TF-elés során fejlődik a karakter legkisebb fegyverszakértelme (szúró – vágó – ököl/ütő közül) is 1%-ot, minden 15 megölt szörny után.
    - 600 megölt szörny után nem érvényesül a +20% a TF-elésre, és nem jönnek az esemény szörnyei sem. Normál TF-eléssé változik a TF parancs.


    Figyelem! A miniesemények nem feltétlen a fenti sorrendben kerülnek be, és az egyes miniesemények pontos részletei még változhatnak.
    (Eddig 61371x nézték meg.)
    Cookie/süti kezelés
    Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
    OK