Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Kérdezz-felelek 17.
HKK kérdések és válaszok
A
Halhatatlanok nagymestere
nem célozza a lényt, amikor a lény sikeres kijátszása életjelzőt rakok rá. Emiatt rakhatok életjelzőt vele olyan lényekre, amelyek nem lehetnek célpontjai forrásnak vagy hatásnak (pl. Az enyészet porladó lovasa (új)). Továbbra sem rakhatok vele azonban életjelzőt forrásra immúnis lényre.
A sárkány kincsének
passzívan is működik az a képessége, amivel aktivizálja saját magát.
A több forrásból kapott direktsebző harci képességek összeadódnak. Ha egy fajta (pl. tűz), akkor a maximuma a két képesség összege lesz. Ha különböző fajtájúak, akkor mindegyiket külön használhatom.
Reagálhatok a
Zilak-din főkancellárral
olyan lapra, vagy képességre, amivel az ellenfél lapot húzhat, varázspontot vagy szörnykomponenst kaphat. Akkor is megtehetem ezt, ha a reakciók használatakor még nem tudható, hogy a lap konkrétan fog-e erőforrást adni. Ha viszont a lap biztosan nem fog erőforrást adni (pl. mert
Zarknod bilincse
van az asztalon), akkor nem reagálhatok vele. Minden más, erőforrásra reagáló lap (pl.
Xenó kismester
) ugyanígy működik.
Ha egy lapnál az én döntésemen múlik, hogy húzni akarok-e vele lapot, vagy nem (pl.
Szúnyogirtás
), akkor ha NEM akarok vele lapot húzni, azt a lap kijátszásakor, még a reakciók előtt ki kell jelentenem. Ha nem mondok semmit erről, akkor automatikusan a húzást választottam.
A Sokszínűség jutalma (egy lapos) versenyeken
Bűvös erdőből
is csak egyet lehet használni.
Az automatikus reakciók nem sülnek ki egyszerre. Egy lapkijátszásra csak egy sül ki azok közül, amik ugyanazt csinálják (pl. megakadályoznak egy lapot).
Ha kijátszom egy lapot, amivel lapot húznék késleltetve (pl. kör végén), akkor azt, hogy húzhatok-e valójában, olyankor ellenőrizzük, amikor felhúznám a lapot. Vagyis ha közben megváltozott a húzás lehetősége (pl.
Zarknod bilincse
van, és közben kijátszottak egy
Pihenőt
, vagy használták a
Homályúr
képességét, hogy az ellenfél a következő kör elejéig ne húzhasson lapot), akkor annak megfelelően húzhatok, vagy nem húzhatok lapot.
Ha
Aranytigrissel (új)
játszok ki egy
Zu'litot (új)
, akkor nem kap életet, mivel az élet definíciója szerint élet csak akkor jár, ha kifizettem az idézési költséget. Módosított idézési költségnél jár élet, helyettesítettnél nem jár. Az Aranytigris pedig helyettesít.
A játék kezdésének eldöntésére baráti játékban mindenki olyan módszert használ, amilyent akar. Baráti játékban a kezdőszabályt sem kötelező használni. versenyen azonban az alábbi módon kezdjük a játékot:
Elsőként mindenki felfordítja a szabálylapját/követőjét, ezután keresünk lapot az
Ősi bölcsességgel
, majd felhúzzuk a lapjainkat. Mindezek után kockadobással eldöntjük, hogy kié a kezdés joga. Majd akié a kezdés joga (a továbbiakban 1-es játékos, a 2-es pedig az, aki vesztett a kockadobáson), az lemondhat róla. Utána elkezdjük a játékot, és alkalmazzuk a kezdőszabályt. A második játékban a 2-es játékosé a kezdés joga, akkor is, ha az első játékban az 1-es játékos lemondott a kezdési jogáról. Természetesen a második játékban a 2-es játékos is lemondhat a kezdési jogról. A harmadik játékban a kezdési jog ismét az 1-es játékost illeti meg, és ismét lemondhat róla, ha akar. Ha még az első játék kezdésekor a kockadobás előtt mindkét játékos beleegyezik, akkor a harmadik játék előtt újra kockadobással dönthetik el a kezdés jogát.
Tihor Miklós, Makó Balázs, Dani Zoltán
(Eddig 9282x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése