Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: Szövetségi háború
Argum City: Szövetségi háború
Minden, az
Argum City
-hez hasonló masszív többszemélyes játékban fontos a játékosok közti interakció, a közösség, és így a szövetség is. A szövetségeket lehet fejleszteni (épületek), van saját progresszív kihívása (térkapus szörnyek), különböző jutalmakat ad, és természetesen van lehetőség szövetségek közti vetélkedésre is.
Ez utóbbi a szövetségi háború, ahol két szövetség tagjai csatáznak egymással, alkalmazottjaikat bevetve. Első lépésben a polgármester vagy egy helyettese nevezhet a háborúba, ezután minden szövetségi tagnak lehetősége van arra, hogy csapatokat állítson össze az alkalmazottaiból, akár több csapatot is. a háborúk minden nap egy adott időpontban indulnak, így az összes nevező szövetségből sorsolja össze a gép az egymással küzdő párokat.
A harc során látni fogjuk a saját szövetségünk csapatait, és az ellenségét. Az ellenséges csapatokat támadhatjuk és legyőzhetjük, a győzelemért a csapatunk pontokat kap. Ha egy játékos elsődleges csapata elesett, akkor a helyére léphet a második csapata, de arra is lehetőség van, hogy meggyógyítsuk. Minden játékos a saját csapatát egyszer meg tudja gyógyítani, tehát nem kell attól félni, hogy már az előtt lecsapnak minket, mielőtt alkalmunk lett volna támadni. És a gyógyítás és csaták után is van valamennyi védettségi szakasz, tehát attól sem kell tartani, hogy rögtön utána újra megtámadnak. A saját, ingyenes egyszeri gyógyításon kívül lehet majd még szerezni spéci harctéri elsősegély csomagot, amivel akár egy másik csapaton is segíthetünk.
A csaták közt a sebződés megmarad, így lehetőség van arra, hogy több kicsit gyengébb csapat legyőzzön egy erősebbet, ha összehangolják a támadást. Persze ez felértkeli azokat az alkalmazottakat, akiknek gyógyító képességük van. A csatákra kör és időlimit is van, hogy ne ülhessen be valaki végtelenségig egy harcba. A csatákhoz nem kell mindkét félnek online lennie, a megtámadott csapattal a gép játszik. Egyébként időközben elkészült a harc képernyőnk designja, erről is mellékelünk most egy screenshotot! Mint láthatjátok, alul vannak az épp aktuális karakter harc ikonjai, felül pedig látszódik, hogy milyen sorrendben következnek a harcoló felek, és ki milyen képességet fog használni. A külön boxokat, amiben az életpontok voltak, elhagytuk, mert sokrésztvevős csatánál nem fértek ki, és az életpont csík amúgy is látszik a karakterek lába alatt.
A szövetségi háború időre megy, a második felében már nincs lehetőség gyógyításra. Az a győztes, aki a legtöbb pontot szerzi. Az induló pont a nevezett csapatok számától függ, tehát egy aktív, nagyobb szövetség előnyben van itt, persze egy erős kisebb szövetség azért kihívást jelent majd számukra. Egy játékosnak nincs végtelen támadási lehetősége, csak 3+3, ezért nem kell attól félni, hogy egy egyszemélyes szövetség ledarál egy nagy szövit. A háborúért jutalmat kap maga a szövetség, és a résztvevők is, a vesztesek is részesülnek egy kisebb kompenzációban.
A játék indulása után, hosszabb távon szeretnék majd további, szövetségek közti vetélkedésre lehetőséget adó fejlesztést is, pl. a szövetségek összemérhetik robotjaikat, vagy egyszerűen versenyezhetnek más, játékban végzett cselekményekkel. Szerencsére a játékban nagyon sok lehetőség van, ezért nem fog gondot okozni ilyenek kitalálása. De ebbe már majd szeretnénk titeket is bevonni!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5089x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése