Argum City: Mi kell még az induláshoz?

Argum City: Mi kell még az induláshoz?


Az Argum City már hajszál híján indulásra kész! Reményeink szerint 2 héten belül indítjuk a belső, alfa tesztelést, amiben a cég alkalmazottjai és néhány külsős munkatárs először nekiáll rendesen játszani a játékkal, háromszoros sebességgel. Egy ilyen teszt általában 2-3 hétig szokott tartani. Még elég sok bugra számítunk, de reményeink szerint ezeket már belátható időn belül ki fogjuk tudni javítani, és ha mindennel elégedettek vagyunk, indul a játék!

A mai cikkben végigszaladok még azon a néhány dolgon, ami hátra van, hogy ti is lássátok, milyen közel az indulás. Először is, a játék zenéje időközben elkészült, és a játékba is beraktuk. A legtöbb modulnak, helyszínnek saját zenéje lesz, ezek külön-külön is kikapcsolhatók a beállításokból, ha valamelyik esetleg nem tetszik. Bár egy blogbejegyzésben tudnám valahogy ábrázolni vagy bemutatni, hogy mennyi munka volt vele, hogy az adott helyszínek stílusának megfelelő dallamot, hangulatot megkeressük és megkomponálják. A hangeffektekről végül egyelőre lemondtunk, de ha sok játékostól lesz igény rá, megvalósítható ez is - de az indulásig ez sajnos már nem fér bele.

Az utolsó nagyobb modul, amit még meg kellett csinálnunk, a szövetségi háború volt. Ez most már nagyjából megvan, csak azért nem tudom megmondani, mert ennék még nincs meg a grafikus designja, ha meglesz, akkor az aktuális blogbejegyzés arról fog szólni. A másik dolog, amivel azért még van munka, a játék mobil verziója. Nagyjából ez is megvan, finomhangolások vannak hátra, de úgy néz ki, dolgoznunk kell még azon, hogy a sok különböző telefon mindegyikén jól nézzen ki. Aztán jön a legnagyobb ugrás, feltöltjük a google playstore-ba, és várjuk a jóváhagyást. Sajnos, egy appból indított, de alapvetően böngészős játéknál van esély, hogy elutasítják. Ha erre nem találunk megoldást, app akkor is lesz, csak akkor azt a honlapunkról, külső forrásként kell letölteni, nem pedig a playstore-ból.

A játékban a legtöbb tartalom nagyon sok ideig, magas szintig elég, a kalandoknál kell még néhány ismételhető kalandot gyártanunk. Illetve a játék legösszetettebb része, az alkalmazott harc is még fine-tuningot igényel, az ellenfeleknek is szeretnénk egy saját MI-t csinálni. Írtam, hogy az avatárok grafikája volt az első, ami elkészült, és mostanra már kicsit idejétmúlt a grafika, a rajzolójuk, Ruzsinszki Zsolt bevállalta, hogy újrarajzolja őket, ha ez elkészül az indulásra ez is bekerül.

Emellett fordítjuk a játékot angolra, ez elég nagy munka, óriási mennyiségű szövegünk van. Az angol verziót nem fogjuk egyébként rögtön, a magyarral együtt elindítani, a magyaroknak lesz néhány hónap előnye, ezalatt lehet még az esetleges indulási problémákat orvosolni. Ha sikeres a nemzetközi verzió, később jöhetnek más nyelvek is.

Tőletek pedig annyit szeretnénk kérni, hogy terjesszétek az igét, ajánljátok a játékot, most már van játékmenet videónk, trailerünk, ezeket ér like-olni a youtube-on és megosztani :) Aki pedig feliratkozik a cikk alján „kérek emailt, ha blogbejegyzés kerül be” azok számíthatnak rá, hogy meghívót kapnak a béta tesztre!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5365x nézték meg.)
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK