Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Kényelmi funkciók az Argum City-ben
Kényelmi funkciók az Argum City-ben
A játékok evolúciója hihetetlenül gyors, minden újabb játéknál a tervezők figyelembe veszik azokat a tapasztalatokat, amelyeket leszűrtek nemcsak a saját játékaikból, hanem más cégekéből is. Az
Argum City
tervezésekor igyekeztünk mi is lépést tartani, megfelelni a jelenlegi játékos elvárásoknak. Míg 10 éve kb. annyi volt az elvárás, hogy legyen egy jó sztori meg szép grafika, azóta az intenzív versenynek és a gyors evolúciónak köszönhetően rengeteg új elvárás jelent meg.
Nyitott, végtelenségig játszható, folyamatosan új célokkal bővülő játék, a monoton cselekvések automatizálása, kényelmi funkciók, korrekt verseny, lehetőség a lemaradás behozására, megfelelően sok, szórakoztató játékelem, de azért ne vegyen el túl sok időt, stb...
A „monoton cselekvések automatizálására” egy olyan rendszert találtunk ki, hogyha elég sokszor elvégzel valamit, akkor utána megkapod a lehetőséget, hogy ne kelljen már „végignyomkodnod”, egyszerűen megteheted, hogy átveszed a jutalmat. Jó példák erre a minijátékok (bár a minijátékok amúgy sem számítanak „kötelező” elemnek a játékban). Ha van kedved, játszol velük, nő tőle a kedvenceid boldogsága, és mellesleg kapsz pár apró jutalmat, kedvenc játékokat, zent. A minijátékokat igyekeztünk úgy összerakni, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót: van drágakővadászat, memóriajáték, passziánsz, és ügyességi játékok, mint pl. ufóvadászat vagy az égő házból kiugráló kedvencek megmentése. A minijátékokkal való játékért fejlődik az adott játék szintje. Ha eléri ez a 10-et, akkor attól kezde, ha akarod, egyetlen kattintással „megnyerheted” a játékot, és megkapod az érte járó jutalmakat.
Ehhez hasonló mechanizmus van a kertek fokozását (kis bónusz a termésre) szolgáló vakondvadászatnál, és a bányában (bónusz az érckitermelésre) játszható ügyességi-logikai játéknál: ha bizonyos számú játékot lejátszottál már, akkor megjelenik az „automatikus fokozás” gomb, amivel megkapod a 36 órás bónuszt akkor is, ha a játékot nem játszod végig.
A játékban minden nap kapsz kalandpontokat, amikből küldetéseket teljesíthetsz. A kalandpontok gyors elköltésére szolgálnak az „ismételhető küldetések”: ezeket akár többször is megcsinálhatod, és lesz lehetőség arra is, hogy rögtön 3 kalandpontot költs, és háromszoros jutalmat kapj, így időt spórolva.
Másik, hasznos funkció a „kárpótlás”. A játékban lesz számos elem, ami nem „automatizálható” a fenti módon. pl. egy pvp arénában mindig szükség lesz a taktikázásra, ezt nem lehet egy gombnyomással helyettesíteni. Viszont előfordulhat, hogy egy adott napon erre nem jut időnk, vagy egyszerűen nem vagyunk otthon, nyaralunk stb. nem tudunk belépni a játékba. Ekkor kap szerepet a kárpótlás. Számon tartjuk, hogy mennyire vagy aktív játékos, és ennek arányában kárpótlás illet meg: ha nem tudsz valamivel foglalkozni, az érte járó jutalmat akkor is megkapod. pl. ha egy héten minden nap harcoltál az arénában, de vasárnap nem jut rá idő, attól még át tudod venni a jutalmat (vagy egy részét) a 7. napért akkor is, ha az adott cselekvést nem csináltad meg. Ha már hónapok óta játszol, akkor ha elmész 1-2 hétre nyaralni, akkor sem vesztesz semmit, időarányosan megkapod a jutalmat.
Az időbeosztásnál kiválaszthatod, hogy mit csináljon a karaktered a 8 óra munka, pihenés és szórakozás alatt. Ez mindig egy adott napra vonatkozik, de ha nem akarsz rajta másnap változtatni, elég egy gombnyomás a „Véglegesítés”-re, és nem kell előről végignyomkodni az egészet.
Természetesen az, hogy milyen további gyorsítási, kényelmi, „monotonitás-oldási” funkciókra lesz majd szükség, ezt elsősorban ti mondjátok meg, az aktív játéktapasztalat alapján. Tudjátok, hogy nyitottak vagyunk mindenre, és amit eddig csináltunk, az csak egy kezdeti „játszótér” amit majd ti fogtok igazán alakítani!
Jövő hétre, karácsonyi ajándékként megpróbálok még egy videót csinálni, amiben bepillantást engedünk majd az Argum City kulisszatitkaiba, és belekukkantunk az admin funkciókba és tervezői eszközökbe.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5838x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése