Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum city: Grafikusokról
Argum City: Grafikusokról
A mai cikk az Argum City grafikáiról fog szólni, a grafikákat most nem játékrészek, hanem grafikusok szerint fogom bemutatni.
A játék gyönyörű nyitóképét az időközben tragikusan elhunyt
Zelenák Anikó
készítette. Az első, általam rajzolt és bescannelt terv alapján Anikó hihetetlenül sok munka árán életre keltette
Argum City-t
, a végső verziója a képnek pontosan olyan lett, mint amilyennek megálmodtam, minden részletében - ez a játék részben emléket is fog állítani Anikó munkásságának. Anikó emellett kalandképeket és alkalmazott felszereléseket is rajzolt a játékhoz, de végül a munkát nem tudta folytatni betegsége miatt.
A második grafikusunk
Ruzsinszki Zsolt
volt, ő szinte indulásunk kezdete óta készít számunkra grafikákat, sok száz HKK illusztráció és számos könyvborító kötődik a nevéhez, emellett minden játékunk grafikáinak elkészítésében részt vett, pl. a Végzetúr fejlécét is ő csinálta, a játékban levő fókuszkristályokat, és a Mágia Mesterei grafikáinak jelentős részét is. Kevés olyan grafikus van, aki nemcsak állóképeket, de animációkat is tud csinálni, ő ilyen. Az animációt igénylő robotok és szörnyek a játékban az ő munkáját dícsérik. Emellett ő készítette a robot fegyvereket és az alkalmazott felszerelések egy részét is.
A harmadik grafikusunk
Pénzes Szabolcs
. Az első munka, amely során megismerkedtünk, a TF online volt, amely sajnos végül nem készült el, de nem a grafikákon múlt: Szabolcs többek között egy gyönyörű borítóképet csinált a játékhoz. Munkakapcsolatunk megmaradt, ő rajzolta az Argum City csataháttereit, a harcoló alkalmazottak animációit, az összes gyűjtemény relikviát, bizonyos alkalmazott felszereléseket, a szökőkutat, az autókat, a chipeket, sőt még egy minijátékot is.
A negyedik grafikusunk
Szügyi Gábor
, egy régi, visszatérő HKK illusztrátor. Az alkalmazottak képének egy részét, és a céges épületeket rajzolta ő.
A kedvencek grafikáit és a vakondvadászatot
Mazán Enikő
készítette, őt szintén ismerhetitek már HKK képei alapján.
A birtok és a szövetség játéktér grafikáit, a kertet, több minijátékot, a bányát és néhány céges épületet egy
indonéz grafikai stúdió
grafikusai rajzolták, őket a Devianarts-on találtuk, amikor grafikus hiányban szenvedtünk.
Ashantye
szintén egy régi HKK illusztrátorunk, számos alkalmazott profilt rajzolt, a robot és alkalmazott páncélokat, és egy minijáték grafikát is ő csinált. Emellett a robotok skinnelésében is segített, a Ruzsy által készített alapmodellekből variációkat csinált, hogy többféle ellenfelünk legyen, és a karakterek által viselt ruhák legtöbbjét is ő rajzolta.
Gőgös Károly
rajzolta legtöbb kalandképünket. És ezekből tényleg sokra volt szükség, hiszen több mint száz egyedi történetű és grafikájú kaland van már a játékban.
A végére maradt az, aki talán a lefontosabb munkát végezte:
Lipták László
, aki a játék grafikai design-ját csinálta. Az ő munkáját nehéz screenshotokban bemutatni, hiszen, bár mindenhol ott van, neki kellett a meglévő grafikai elemeket „összerántani” és szinkronizálni a programmal, és az általunk elképzelt kinézettel. Munkájat határtalan lelkesedéssel végzi és mindig túl is teljesíti, gyakran kapunk rögtön több verziót is ikonokból, grafikákból, hogy válasszuk ki, melyiket szeretnénk. Abszolút maximalista, sokszor nemcsak a designt csinálja meg, hanem a grafikákat is újrarajzolja (jogosan!).
Az abszolút teljesség kedvéért, van még egy partnerünk, egy stúdió, akik a játékhoz tartozó CGI filmet készítik, ebből azonban talán még túl korai lenne részleteket mutatni.
A cikkhez szívesen látunk kommenteket arról, hogy melyik grafika a kedvenced, melyik tetszik a legjobban - a negatív kritikát most viszont kérjük, mellőzzétek! A grafikák az én válogatásaim, nem feltétlenül vettem ki a legjobbakat és a felbontás sem az igazi. Az összes grafikus, akivel együtt dolgozunk, lelkiismeretesen, régóta dolgozik nekünk, ha valami nem lett tökéletes, az alapvetően amúgy is az én hibám, hiszen én hagyom jóvá, hogy mi az, ami jó lesz. Privát üzenetben persze írhattok bármit, szívesen látok bármilyen észrevételt.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 6385x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése