Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City grafika
Argum City: Grafika
A játék legelső modulja, és így legelső elkészült grafikája is a karakter avatárok grafikája volt. Azóta sok idő eltelt, és még a grafikák rajzolója, Ruzsinszki Zsolt sem volt elégedett velük így visszanézve, ezért újrarajzolta az avatárok arcát. Az eredménnyel mi maximálisan elégedettek vagyunk, nagyon jó arcok lettek belőle! A fiúk már a játékban is bent vannak, onnan lőttem screenshotokat, a lányok pár napon belül bekerülnek.
Ugyanezen felbuzdulva, az alkalmazottak portréit is újrarajzoltatjuk egy másik grafikussal. Ezek is még a játéknak relatíve az elején készültek, összesen 60 portré, és ami akkor még úgy tűnt, megüti a szintet, most már nagyon kilóg a többi grafika közül. A végső elhatározás akkor érett meg bennünk, amikor a szövetségi háborút teszteltük, ahol nagyon sok portré jelenik meg egyszerre, és nem mutatott jól. Az újrarajzolt képekből még nem tudok mutatni, de majd az induláskor ti is látni fogjátok.
Közben elkészültünk a játék teljes angol nyelvű fordításával is. Az induláskor azt szerettük volna, hogyha szöveg nélküli, piktogramos játék lesz az egész, és nem kell a fordításokkal bajlódni, ehhez képest most több könyvnyi szöveg volt már. De a lényeg, hogy készen vagyunk ezzel is.
És a mai hírben a leglényegesebb: most már le merjük fixálni a dátumokat, augusztusban elindítjuk a béta tesztet, szeptemberben pedig az éles játékot! Ha esetleg még nem tetted meg, most érdemes az oldal alján levő értesítést kérek a játék indulásáról gombot megnyomni :)
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5801x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése