Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: ellenfelek
Argum City: ellenfelek
Mint a legtöbb játék, úgy az
Argum City
is részben csatákról és győzelmekről szól, sokszor egyre erősebb ellenfelekkel szemben. Az ellenfeleink lehetnek emberek (rablók, maffiózók, kommandósok stb), állatok (patkány, denevér, pók - persze mindenből „óriás” kivitel), különböző robotok, zombik, idegenek, és persze szörnyek. Ezek javarésze átlagos, aránylag könnyen legyőzhető szörny (már ha a szintünk és felszerelésünk arányos), de vannak „elit” ellenfelek is, sokkal több életponttal és tűzerővel. Emellett van jónéhány hatalmas méretű „boss” is, mint pl. az elfajzott kedvenc, amely a városra támad, a bánya mélyén felébredő Balrog, vagy a szövetségi térkapuból előbukkanó különböző óriásszörnyek. Persze a legkeményebb ellenfeleink a játékosok lesznek :)
Az ellenfelek az alkalmazottainkhoz hasonló statisztikákkal rendelkeznek, életpont, e-támadás, e-védekezés, k-támadás, k-védekezés, és persze típustól függően van számos speciális képesség is. Az ellenfeleket igyekeztünk „életszerűen” modellezni, pl. egy robotnak sokkal inkább árt az energiafegyver, mint a kinetikus, míg mondjuk egy pokolkutya vagy tűzamazon az energiatámadásokkal szemben ellenállóbb. Bizonyos szörnyek ellenállóak a kábítással szemben, másoknak kiugróan magas a kritikus támadásuk. És az okosabbaknak saját harci képességeik is vannak. Az elfajzott és térkapus szörnyek életpontja olyan magas, hogy csak sok játékos közös összefogásával győzhetők le, és az sem a játék kezdetén lesz, hogy alkalmazottunk túl tudja élni egy ilyen óriásszörny egykörös támadását. Regenerálódó szörnyet (még) nem csináltunk, engem mindig bosszantani szoktak a gyógyuló szörnyek, persze hosszú távon minden lehetséges lesz majd :)
A szörnyekkel elsősorban a kalandok során fogtok találkozni. Az újabb és újabb kalandok a szintlépéssel nyílnak meg, tehát ha alkalmazottjaidat rendesen fejleszted, ezek nem fognak problémát okozni. Persze lesz azért néhány kaland, ami kifejezetten a harcra lesz kihegyezve, több egymás utáni csatával és változatos ellenfelekkel, itt azért lesz, amikor nem árt odafigyelni. Komolyabb kihívás a város szörnyarénája, ahol egyre erősödő ellenfelekkel kell megküzdeni. A robot arénához hasonlóan, a játékosok itt is érceket kapnak jutalmul, csak azokat az alkalmazott felszerelés fejlesztésére lehet majd használni.
Az igazi kihívást, amiért érdemes a harci statokat maximalizálni, a felszerelést chippelni, fejleszleteni a pvp csaták fogják jelenteni. Ilyenre a játék indulásakor két lehetőség lesz, az egyik a városi aréna, ahol a heti rangsorban való előrejutásért csatázhatsz hozzád hasonló pontszámú ellenfelekkel. A másik a szövetségi háború, erről részletesebben írni fogunk majd később.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5405x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése