Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
A REGAMEX-en jártunk
Argum City a Regamexen
Ápr. 5-én rendezték meg a REGAMEX retró videójáték kiállítást, ahová mi is meghívást kaptunk. Elsősorban készülő új játékunkat, az
Argum City
-t akartuk bemutatni. Az egyszerűség kedvéért most még nem a teljes játékkal lehetett játszani, hanem a minijátékokkal, közte az autóversennyel és a boulderdash játékkal is. Egy hatalmas Argum City-s posztert is vittünk, na meg az elmaradhatatlan vásári kellékeinket, a dobókockákat és a HKK-t :)
Örömmel láttuk, hogy sok az érdeklődő, a játékot nagyon sokan kipróbálták, és abszolút pozitív volt a visszajelzés. Kicsit féltünk, hogy ezek a játékok „túl egyszerűek” lesznek, de nem volt panasz rájuk, mindenki boldogult velük. A slágerek egyértelműen az autóverseny és a boulderdash voltak. Az utóbbival kapcsolatban azt is megállapítottuk, hogy a játék kicsit nehézre sikeredett. 3 könnyű, 3 közepes és 3 nehéz pályát terveztem hozzá, ezek közül a 3 könnyűvel lehetett játszani, de azok közül mindig véletlenszerű volt, amit kaptál. Volt egy srác, aki nagyon kitartó volt, 1 teljes órán át próbálta végigvinni, de sikertelenül sajnos. A nap hőse Kata volt, ő nemcsak egy, hanem két pályát is teljesíteni tudott, ez aznap senki másnak nem sikerült (amikor odaültem a gép elé, még nekem se :)) Úgyhogy utána hétfőn, amikor bejöttem, az első dolog, amit csináltam, 3 „nagyon könnyű” pálya volt, a játék majd ezekkel kezdődik, aztán aki szereti a kihívásokat, próbálgathatja a többi pályát is.
A játékokat figyelve, több további hasznos tapasztalatot is leszűrtünk egyébként. Az a pillanat, amikor először játszik valaki a játékoddal, és megnézed, pótolhatatlan. Látod, mi az, ami nem kézenfekvő, nem egyértelmű, mi az, amit meg kell változtatni, milyen benyomást tesz a játékot, túl könnyű-e vagy túl nehéz-e. Számos közeli ismerősöm és családtagom van, aki ugyan érdeklődött a játék iránt, de még nem mutattam meg neki, a béta előtt szeretném megnézni, hogyan játszanak emberek a játékkal, milyen problémákba ütköznek, amik nekünk a sok év fejlesztés és tesztelés alatt már fel sem tűntek.
A kiállításon készült, itt is látható profi fotókért hálás köszönetünk Polcz Péternek! A következő alkalom, amikor élőben megnézhetitek az Argum City-t a jún. 22-i Beholder találkozó lesz, a Kondor Béla Műv. központban, már most írjátok bele előre a naptárba (már ha addig nem indul el a játék béta verziója, azért erre is van reális esély).
Végezetül, egy apró fejlesztés: mivel az elmúlt közel egy évben már nagyon sok blogbejegyzés jelent meg, és egyre nehezebb eligazodni a cikkek közt, csináltunk egy tartalomjegyzéket, témák szerint. A bal oldali menüben keressétek!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5120x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése