Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: A cég
Argum City: A cég
Az
Argum City
legegyszerűbb, de egyben fontos eleme a cég, amely megalapozza milliomos karakterünk vagyonát.
A játéknak ez a része kezdetben eléggé el volt bonyolítva, de hamar rájöttünk, hogy a játékosok valószínűleg szívesebben foglalkoznak csatákkal, mint gazdasági menedzsmenttel. Épp ezért aztán az alkalmazottjaink is a végül katonai akciókban vesznek részt, és nem az íróasztalok mögött kuksolnak :)
A játéknak négy alapvető erőforrása van:
kredit:
ez a pénz, ezért veszünk mindent.
kutatáspont:
az új épületek, tárgyak, robotok, felszerelések, növények stb. kikutatásához szükséges.
energia:
a robotok, a bánya, az autók és minden technikai jellegű dolog fejlesztése ebből történik.
zen:
ez a boldogság erőforrása, minél több uszodád, játéktermed, edzőtermed stb. van, annál boldogabb vagy te és alkalmazottjaid. A zen többek közt a kis kedvencek neveléséhez, és a kerted gondozásához szükséges.
A cég „minijáték” borzasztóan egyszerű:
épületeket építesz, az építéstől céged szintet lép, újabb épületek tervrajzait kapod meg és kutatod ki, és lecseréled velük a régi épületeket, ill. továbbfejleszted a meglévőket. Te döntöd el, hogy mire fókuszálsz, mennyi kreditet, kutatáspontot, energiát és zent termelő épületet húz fel a céged.
A cég minijáték egy eléggé „oldschool” modellt követ, az épület építését elindítod, az a szintjétől függő ideig tart, amikor elkészült, építheted a következőt. Ezt a modellt használja a legtöbb játék, ahol valamit építeni lehet, de én egy kicsit féltem, hogy ez túlzottan a gép elé köti a játékost. Épp ezért maximalizálva van a cég szintjétől függően, hogy mennyi épületed lehet, épp ezért nem kell túl sokszor belépned ahhoz, hogy a cégedet maximalizálni tudd.
A cég termelését számos faktor módosítja persze:
egyrészt, rögtön a játék elején választhatsz egy foglalkozást (doktor, iparos, vendéglátós, kereskedő), ez már eleve meghatároz egy bónuszt egy erőforrásra. Ezenkívül vannak megfelelő szakértelmek, növelheti az alkalmazott bónusza a termelést, és bizonyos tárgyak / relikviák is. A Termelés aloldalon nyomon követheted, mennyi az óránkénti termelésed és miből tevődik össze, a rangsor oldalon pedig láthatod, mennyire vagy jó a többiekhez képest.
A következő blogbejegyzésben a karakterről és a birtokról fogok írni.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5968x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése