Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Statisztikák
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Legendák Viadala
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Megosztások
Paklileírások
Egyéb
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: A birtok
Argum City: A birtok
Az
Argum City-ben
a karaktered, igazi milliomos lévén egy szép birtokon él. A birtok igazándiból épületek összessége, minden épület egy-egy játékelemet reprezentál.
Kúria:
A kúria a birtok éke, a gyönyörű lakóépület. A kúriában tudod a többi épületet kikutatni és fejleszteni, emellett innen is elérhető a veled történt események, és a barátaid listája.
Műhely:
A műhelyben építgetheted, fejlesztgetheted argumvezérelt harci robotodat.
Kennel:
Tündéri kis kedvenceidet itt szerezheted be, és itt gondoskodhatsz róluk: etetheted őket, játszhatsz velük, fejlesztheted, öltöztetheted őket.
Vendégház:
A 4. szinttől különleges alkalmazottaid lehetnek, őket szállásolod el itt. Ők nem igazán aktakukacok, viszont komoly katonai kiképzést kaptak. Felszereléseket kutathatsz ki és vehetsz nekik, fejlesztheted tulajdonságaikat, hűségüket.
Barlang:
Ez a kiindulóhely az alkalmazottaidból összeállított csapat bevetéseinek. A játéknak van egy rengeteg kalandból álló, saját története, amelyet a szintlépésekkel ismersz meg. Emellett vannak ismételhető és speciális eseményekhez kötött kalandok, sőt, a kellően tapasztalt játékosok akár saját kalandokat is csinálhatnak.
Szökőkút:
A szökőkútnál azok az alkalmazottak meditálhatnak, akik épp nincsenek bevetésen, és bizony még ezért is tapasztalati pontot kapnak.
Bánya:
Ha alkalmazottjaid végigcsinálták a kezdeti kalandokat, megnyithatod a bányát. A bányában bányászaid speciális érceket bányászhatsz, amelyekből argumvezérelt chipeket tudsz építeni. A chipekkel az alkalmazott felszereléseket tuningolhatod. De vigyázz, nehogy túl mélyre áss a bányában, mert felébreszted a Balrogot..
Kert:
A kert a 7. szinttől elérhető. Különleges magokat kutathatsz ki és ültethetsz el. A tudomány csodája, hogy a kertben termő brokkoli elfogyasztásával hőspontokat, a sárgadinnyével hűségpontokat, a káposztával pedig képességpontokat lehet szerezni...
Garázs:
10. szinttől menő autókat vásárolhatsz: Tawoka Family, SteelDragon VR vagy Beholder Deluxe... Ha az autókat megfelelően feltuningolod, akár versenyeken is indulhatsz velük.
Az egyes játékelemekről a későbbiekben írok majd részletesen is, de kérdezni lehet már most is :)
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5992x nézték meg.)
Az oldal korábbi verziójának megtekintése